maandag 5 december 2011

Heelllll veel goede redenen om een sjaal te kopen!

Ik ben een sjaaltjes freak. Iedere keer neem ik me voor om er niet weer eentje te kopen, maar ik kan gewoon niet zonder sjaals. Ze zijn voor mij super multifunctioneel want:
  • Sjaals zijn lekker warm in de winter.
  • Sjaals zijn een goedkope manier om er fashionable en up to date uit te zien.
  • Met een sjaal kun je gemakkelijk een duffe outfit pimpen.
  • Een flinke sjaal is ook als muts of hoofddoek te gebruiken.
  • Een sjaal is een fashionable dekentje voor op de bank tijdens koude winteravonden of om je achter te verschuilen tijdens een enge film.
  • Een sjaal kun je ieder jaargetijde dragen.
  • Een sjaal is handig als picknickkleed.
  • In geval van nood is een sjaal heel goed te gebruiken als handdoek om mijn graag in ieder slootje duikende Labrador af te drogen.
  • Je arm in een mitella is al erg, maar zo'n lelijk wit ding is natuurlijk afschuwelijk. Een sjaal voldoet ook prima als mitella.
  • Of je nou 18 of 80 bent, je bent nooit te oud voor een sjaal. Hurrah!

Wat is jullie reden om steeds maar weer een sjaal te kopen?









Deze hippe sjaals en nog veel meer sjaals zijn verkrijgbaar bij HIPstore!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen