dinsdag 10 mei 2011

Revival of the heuptasjes

In een ver ver verleden droeg ik met regelmaat een heuptasje. Ik had een zwart exemplaar van kunstleer. Nu denken jullie misschien 'ieuwwww', maar dat was het toen zeker niet. In de jaren '80 was een heuptasje namelijk erg fashionable, om daarna in de verkleedkist te verdwijnen.

Af en toe dook het heuptasje weer op in het straatbeeld. Een aantal jaar geleden bijvoorbeeld zorgde Carrie door het dragen van een Gucci heuptasje in SATC voor een stormloop op deze tasjes.


Anno 2011 moeten we er toch echt aan geloven, want het heuptasje is nu echt terug en wel in een heel wat betere versie dan in de jaren '80. Denk aan warme kleuren en mooie materialen.


 Me likey :-D!



1 opmerking:

  1. Ik had er ook een vroeger! Jammer dat ik die niet bewaard heb, het was ook zo makkelijk zo'n heuptasje. Alles kon erin wat je nodig had en je had je handen vrij, geen zere schouder en je kon m nooit vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen