vrijdag 25 maart 2011

Grand opening, eerste blogpost van HIPstore!





Welkom bij de grand opening van de eerste blogpost van HIPstore!


Mmmm, maar wie of wat is HIPstore?
HIPstore is een webshop in tweedehands kleding en accessoires voor dames. De schrijfster van deze HIPstore blog is de eigenaresse van HIPstore.

En die eigenaresse hoe zit het daar mee? 
Die eigenaresse dat ben ik, een modegek. Ik vind het super leuk om te kijken naar, en lezen over de nieuwste mode en trends. Nog leuker is het om voor een leuk prijsje de coolste items te scoren.
Ik heb jaren in de kledingbranche gewerkt, maar dan voor een baas. Ik was echter vaak aan het (dag)dromen over een eigen bedrijf in de mode en dan het liefst een webshop. 
Toen ik nog studeerde verkocht ik wel eens mijn kleding op Marktplaats en eBay. Dat vond ik zo leuk om te doen, en zo is het balletje eigenlijk gaan rollen. In februari 2010 ben ik begonnen met HIPstore,  mijn webshop in tweedehands dameskleding.

Waarom deze blog? 
Deze blog geeft je naast Twitter, Facebook en Hyves extra info over HIPstore  Denk hierbij  bijvoorbeeld aan info over HIPstore op het gebied van nieuwe producten en acties.
Wat je verder kunt lezen is info over tweedehands kleding, recycling van kleding, hergebruik en wat ik soms mee maak bij mijn zoektocht naar kleding voor op de site. Last but not least vind je hier ook fashion news en foto's ter inspiratie.

Heb je vragen, opmerkingen, tips of wat dan ook? Ik hoor het graag :-D! 
Je kunt me natuurlijk ook mailen op info@hipstore.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen